Mis 5 blogs para el BlogDay 2007

Hoy es el Blog Day y en él los escritores de blog debemos presentar a nuestros lectores cinco blogs que nos hayan gustado especialmente en el último año.

Reconozco que me ha costado elegir, y he intentado buscar blogs asentados, con un tiempo y que creo que funcionan bastante bien. Ahí­ va mi selección:

  • El Telendro, con noticias sobre posicionamiento y cosas interesantes para los que nos interesa el tema en especial, y para los que tenemos un blog en particular.
  • El Canasto es un blog sobre productividad personal y organización, que a todos nos hace falta. Sinceramente, creo que es un genial blog, pero poco conocido por la blogosfera; una auténtica joya.
  • Madrid me Mata es un blog bastante conocido, pero que yo no conocí­a y que llegué a él en la gala de los Premios 20 Blogs; un blog ideal para todos aquellos que nos encanta esa pequeña gran ciudad.
  • Carlos Mantero, que empezó de nuevo con el blogueo hace unos meses y la verdad es que le va genial al crack de Barcelona. Habla sobre negocios en la red, algo de lo que sabe un poco, pues trabaja en Migoa, una start-up de la ciudad condal.
  • Galpón de Breogán, uno de esos blogs del Blogomillo que me encantan realmente, tratan la actualidad de aquí­ con un dosis de humor altamente recomendada.

Hoxe é o Blog Day e nel os escritores de blogue debemos presentar aos nosos lectores cinco blogues que nos gustaran especialmente no último ano.

Recoñezo que me costou elexir, e tentei buscar blogues asentados, cun tempo e que creo que funcionan bastante ben. Aí­ vai miña selección:

  • El Telendro, con novas sobre posicionamiento e cousas interesantes pra os que nos interesa o tema en especial, e pra os que temos un blogue en particular.
  • El Canasto é un blogue sobre productividade persoal e organización, que a todos nos fai falla. Sinceramente, creo que é un xenial blogue, pero pouco coñecido pola blogosfera; unha auténtica xoia.
  • Madrid me Mata é un blogue bastante coñecido, pero que eu non coñecí­a e que cheguei a el na gala dos Premios 20 Blogs; un blogue ideal pra todos aqueles que nos encanta esa pequena gran cidade.
  • Carlos Mantero, que comezou de novo co blogueo fai uns meses e a verdade é que lle vai xenial ao crack de Barcelona. Fala sobre negocios na rede, algo do que sabe un pouco, pois traballa en Migoa, unha start-up da cidade condal.
  • Galpón de Breogán, un deses blogues do Blogomillo que me encantan realmente, tratan a actualidade de eiquí­ cunha dose de humor altamente recomendada.