Razones para usar una página estática en WordPress


Estos dí­as estoy trasteando un poco con un nuevo diseño para este blog y en general un poco con WordPress y sus plugins, añadiendo funcionalidades nuevas a un diseño que va con calma.

Por ello, estoy indagando un poco en una funcionalidad que WordPress incluye desde hace unas versiones y es la posibilidad de que la página inicial de tu blog sea una página estática y no la tí­pica con las últimas entradas publicadas. Le he estado dando bastantes vueltas a la cabeza y la idea ha terminado por gustarme un poco, básicamente porque últimamente las barras laterales de muchos blogs están sumamente sobrecargadas de cosas tipo íšltimos comentarios y demás hechos sobre la participación de comentaristas en el blog.

Además, a gran parte de los lectores no les afectarí­a mucho, pues:

  • La gente que llega a través de su lector de feeds llega a la entrada en cuestión.
  • La gente que llega a través de buscadores llega a la entrada en cuestión.

Y entonces, ¿qué estamos aportando con una página estática? Con ella, alguien que ha llegado a nuestro blog, por ejemplo por una recomendación, o porque nos ha conocido y quiere curiosear un poco, podrí­a encontrarse una página de bienvenida con alguna de las siguientes cosas:

  • Una explicación de sobre qué trata el blog: contenidos, periodicidad…
  • Una lista con las mejores entradas del blog, seleccionadas por ejemplo con el plugin de WP-Recomiendo, algo parecido a la portada de los lectores existente en Mangas Verdes, así­ como los últimos comentarios en el blog.
  • Una explicación sobre qué es el autor, a qué se dedica, pero en versión corta, con un enlace a una página con la versión larga.

Reconozco que el último empujón que me ha convencido de la posibilidad positiva de usar una página estática ha sido el rediseño de Problogger, que incluye una página de este tipo para recibir a los nuevos visitantes.

Por tanto, a falta aún de rediseñar esa página, creo que es una idea fantástica la de usar una página estática en nuestro blog. Y tú como lector, ¿lo harí­as en tu blog?

Estos dí­as estou trasteando un pouco cun novo deseño pra este blogue e en xeral un pouco con WordPress e os seus engadidos, engadindo funcionalidades novas a un deseño que vai con calma.

Por ilo, estou indagando un pocou nunha funcionalidade que WordPress inclúe dende fai unhas versións e é a posibilidade de que a páxina inicial do teu blogue sexa unha páxina estática e non a tí­pica coas últimas entradas publicadas. Estiven dándolle bastantes voltas á cabeza e a idea rematou por parecerme boa, básicamente porque últimamente as barras laterais de moitos blogues están sumamente sobrecargadas de cousas tipo íšltimos comentarios e demáis feitos sobre a participación de comentaristas no blogue.

Ademáis, a gran parte dos lectores non lles afectarí­a moito, pois:

  • A xente que chega a través do seu lector de sementes RSS chega á entrada en cuestión.
  • A xente que chega a través de buscadores chega á entrada en cuestión.

E entón, ¿que estamos aportando cunha páxina estática? Con ela, alguén que chegou ao noso blogue, por exemplo por unha recomendazón, ou porque nos coñeceu e quere curiosear un pouco, poderí­a atoparse unha páxina de benvida con algunha das seguintes cousas:

  • Unha explicación de sobre que trata o blogue: contidos, periodicidade…
  • Unha lista coas mellores entradas do blogue, seleccionadas por exemplo co engadido de WP-Recomiendo, algo semellante a a portada dos lectores existente en Mangas Verdes, así­ como os últimos comentarios no blogue.
  • Unha explicazón sobre que é o autor, a que se adica, pero en versión corta, cunha ligazón a unha páxina coa versión longa.

Recoñezo que o derradeiro empurrón que me convenceu da posibilidade positiva de usar unha páxina estática foi o redeseño de Problogger, que inclúe unha páxina de este tipo pra recibir aos novos visitantes.

Por tanto, a falta aí­nda de redeseñar esa páxina, creo que é unha idea fantástica a de usar unha páxina estática no noso blogue. E ti como lector, ¿o farí­as no teu blogue?