- LifeHacker: Sin duda, mi blog favorito que, pese a estar en inglés (inconveniente quizá para algunos, yo blogs en inglés ya leo unos cuantos) es un blog genial, sobre productividad y cosas curiosas que, como su propio nombre indica, harán que nos convirtamos en los hackers de nuestras propias vidas.
- Apuntes en sucio, el blog de Manuel Jabois, un periodista de Pontevedra. Reconozco que en multitud de ocasiones leyendo su blog me ha entrado morriña de Pontevedra. Para mí, su espacio es Pontevedra resumida en un blog. Fantástico, de veras.
- El blog personal de Carlos Mantero. Hace poco tiempo creé la carpeta «Blogs de negocios» en Google Reader y el «relanzado» blog de Carlos está entre ellos, una amistad que he cultivado hace no mucho tiempo y que ha resultado ser un tío fantástico. Por cierto, no le dejéis de echar un ojo a Migoa, la start-up en Internet en la que trabaja.
- Trebellos, un lugar que nunca me cansaré de publicitar y de recomendar. Dejando aparte la calidad del contenido que allí se pueda publicar, en un ataque de autobombo sin precedentes reconozco que, al menos, tenemos
naricesmérito al hacer algo así.
Por cierto, le paso el míªme a quien lo quiera coger, no me gusta obligar a hacer este tipo de cosas que al final, casi nunca se hacen…
- LifeHacker: Sen dúbida, meu blogue favorito que, pese a estar en inglés (inconvinte cicais pra algúns, eu blogues en inglés xa leo uns cantos) é un blogue xenial, sobre productividad e cousas curiosas que, como seu propio nome indica, farán que nos convirtamos nos hackers das nosas propias vidas.
- Apuntes en sucio, o blogue de Manuel Jabois, un periodista de Pontevedra. Recoñezo que en multitude de ocasións lendo seu blogue me entrou morriña de Pontevedra. Pra min, seu espazo é Pontevedra resumida nun blogue. Fantástico, de veras.
- O blogue persoal de Carlos Mantero. Fai pouco tempo creei a carpeta «Blogues de negocios» en Google Reader e o «relanzado» blogue de Carlos está entre eles, unha amizade que cultivei fai non moito tempo e que ha resultou ser un tío fantástico. Por certo, non lle deixédes de botar unha ollada a Migoa, a start-up en Internet na que traballa.
- Trebellos, un lugar que nunca me cansarei de publicitar e de recomendar. Deixando aparte a calidade do contido que alí se poida publicar, nun ataque de autobombo sen precedentes recoñezo que, ao menos, temos
naricesmérito ao facer algo así.
Por certo, pásolle o míªme a quen o queira coller, non gosto de obligar a facer este tipo de cousas que ao final, case nunca se fan…