La tiraní­a de Adsense

De un tiempo a esta parte, y gracias a Manu estamos metiendo publicidad de Adsense en este blog, en Trebellos y en Pontevedracf.NET; los ingresos no son la panacea pero bueno, algo de jugo le estamos sacando al sistema de publicidad de Google.

El problema viene que, de un tiempo a esta parte Google nos viene avisando de clicks inválidos en nuestra cuenta, y de reembolso de dinero a anunciantes. Quien tenga un poco de memoria en esto recordará que a Ricardo Galli le habí­an cerrado la cuenta en Menéame por clicks inválidos según Google. Yo, de hecho, estoy baneado de Adsense por algo que no sé qué es. Google hace un par de dí­as ha vuelto a avisar por segunda vez en poco tiempo y, ante nuestra impotencia les hemos preguntado que, al menos, nos digan qué criterios están teniendo clics inválidos para quitarlos y ver qué está sucediendo, pero Google sólo se atiene a sus normas, por las que no puede ni decir qué criterios son, y se limita a mandar un correo sin personalizar siquiera.

En Trebellos tenemos la opción de GaliciaBanner, un sistema que paga bastante bien, si bien antes de salir a la luz Trebellos no se querí­an arriesgar a meter publicidad y tendremos que esperar unos meses a ver si todo va hacia arriba. Anteriormente trabajábamos con NetFilia pero es que apenas vale la pena comparado con lo que da Adsense. Y en esas estamos, sin saber muy bien qué hacer, preguntándonos si seremos baneados porque a alguien, por ejemplo por venganza u odio personal, se dedique a hacer clics a mansalva (que tampoco, yo al menos no he visto aumentos desmedidos en los clics).

Dun tempo a esta parte, e grazas a Manu estamos metendo publicidade de Adsense neste blogue, en Trebellos e en Pontevedracf.NET; os ingresos non son a panacea pero ben, algo de xugo lle estamos a sacar ao sistema de publicidade de Google.

O problema vene que, dun tempo a esta parte Google nos ven avisando de clicks inválidos na nosa conta, e de reembolso de diñeiro a anunciantes. Quen teña un pouco de memoria nisto lembrará que a Ricardo Galli lle tiñan pechado a conta en Menéame por clics inválidos según Google. Eu, de feito, estou baneado de Adsense por algo que non sei qué é. Google fai un par de dí­as voltou a avisar por segunda vez en pouco tempo e, ante a nosa impotencia lles preguntamos que, ao menos, nos digan que criterios están tendo clics inválidos pra quitalos e ver qué está sucedendo, pero Google só se atén ás súas normas, polas que non pode nen decir que criterios son, e se limita a mandar un correo sen persoalizar sequera.

En Trebellos temos a opción de GaliciaBanner, un sistema que paga bastante ben, se ben antes de saí­r á luz Trebellos non se querí­an arriscar a meter publicidade e teremos que agardar uns meses a ver se todo vai hacia arriba. Anteriormente traballábamos con NetFilia pero é que apenas paga a pena comparado co que da Adsense. E nesas estamos, sen saber moi ben qué facer, preguntándonos se seremos baneados porque a alguén, por exemplo por vinganza ou odio persoal, se dedique a facer clics a mansalva (que tampouco, eu ao menos non vin aumentos desmedidos nos clics).