Gracias

Bueno, ha llegado el dí­a. Me iré a cama, mañana iré a clase, y luego…tren hacia Madrid. LLego a Chamartí­n con el tiempo justo de ver a mi hermana Irene Milleiro, ir al piso de mis hermanas en Madrid, ducharme, hacer cuatro cosas e irme pitando para la gala de los Premios 20 Blogs.

En fin, que, pase lo que pase, sea cual sea el resultado de mañana, gane o pierda, el haber llegado a ser finalista de todo esto ha sido genial, de veras.

Gracias a aquellos que se han acercado a felicitarme, que se han molestado en dejarme un comentario en el blog, que, en fin, se han preocupado.

Gracias al equipo de Trebellos (Iago, Seve, Pedro y Jose) por todo el apoyo, a toda la gente del Blogomillo y especialmente de Chuza! que sé que me apoyarán mañana. Gracias también a toda la gente de el foro del Pontevedra CF y también a la gente que trabaja en el Pontevedriña y que me han escrito un correo dándome apoyo. Gracias a Manuel Jabois por hacerme un hueco el pasado Domingo en el Diario de Pontevedra, gracias a toda la gente de Twitter, a los que me han votado, en fin…la lista es interminable.

Gracias, de veras. Si finalmente gano, va por vosotros.

P.D.-A no ser que tenga algo de tiempo antes de la gala (que lo dudo), no publicaré aquí­, pero en la gala estaré poniendo fotos en Flickr y comentando cómo va todo en Twitter, así­ que ya sabéis como cotillear mañana a partir de las 19.

Ben, chegou o dí­a. Me irei a cama, mañana irei a clase, e logo…tren hacia Madrid. Chego a Chamartí­n co tempo xusto de ver a miña irmá Irene, ir ao piso das miñas irmás en Madrid, ducharme, facer catro cousas e irme pitando pra a gala dos Premios 20 Blogs.

En fin, que, pase o que pase, sexa cal sexa o resultado de mañá, gañe ou perda, o ter chegado a ser finalista de todo esto foi xenial, de veras.

Grazas a aqueles que se acercaron a felicitarme, que se molestaron en deixarme un comentario no blogue, que, en fin, se preocuparon.

Grazas ao equipo de Trebellos (Iago, Seve, Pedro e Jose) por todo o apoyo, a tódala xente do Blogomillo e especialmente de Chuza! que sei que me apoiarán mañá. Grazas tamén a tódala xente do foro do Pontevedra CF e tamén á xente que traballa no Pontevedriña e que me escribiron un correo dándome apoio. Grazas a Manuel Jabois por facerme un oco o pasado Domingo no Diario de Pontevedra, grazas a tódala xente de Twitter, aos que me votaron, en fin…a lista é interminábel.

Grazas, de veras. Se finalmente gaño, vai por vós.

P.D.-A non ser que teña algo de tempo antes da gala (que o dudo), non publicarei aquí­, pero na gala estarei poñendo fotos en Flickr e comentando cómo vai todo en Twitter, así­ que xa sabédes como cotillear mañá a partir das 19.