Nace Trebellos

Trebellos

Señoras y señores, tengo el placer de presentarles a Trebellos.

¿Qué es Trebellos?
Trebellos es el primero blog comercial en gallego, es decir, un blog donde sus editores reparten los beneficios que el propio blog genere. Esta experiencia no es nueva, pues existen ya otras redes como WeblogsSL o Hipertextual en castelláno, o WeblogsINC en inglés. Lo que tiene Trebellos de especial es que es el primer blog comercial en gallego y que pretende ser el germen de la primera red de blogs comerciales en gallego.

¿De donde ha salido Trebellos?
Todo nació con esta entrada en mi blog, donde buscaba a personas interesadas en participar en el proyecto de un blog de gadgets en gallego. Con el tiempo irán conociendo a todo el equipo, pero ya les avanzo que estamos Iarrovawo, Pedro Silva, Xaime, Seve y yo, Andrés Milleiro. Sed todos bienvenidos y bienvenidas.

Trebellos

Señoras e señores, teño o pracer de presentarlles a Trebellos.

¿Que é Trebellos?
Trebellos é o primeiro blogue comercial en galego, é dicir, un blogue onde seus editores reparten os beneficios que o propio blogue xere. Esta experiencia non é nova, pois existen xa outras redes como WeblogsSL ou Hipertextual en castelán, ou WeblogsINC en inglés. O que ten Trebellos de especial é que é o primeiro blogue comercial en galego e que pretende ser o xerme da primeira rede de blogues comerciais en galego.

¿De ónde saiu Trebellos?
Todo naceu con esta entrada no meu blogue, onde buscaba a persoas interesadas en participar no proxecto dun blogue de trebellos en galego. Co tempo irán coñecendo a todo o equipo, pero xa lles avanzo que estamos Iarrovawo, Pedro Silva, Xaime, Seve e eu, Andrés Milleiro. Sede todos benvidos e benvidas.