El problema de Chuza! (2)


Después de la anterior entrada de casualidad he visto que ha salido a portada en Chuza! y, como preveí­a ha suscitado comentarios.
En general se me criticaba que no aportase una solución al sistema, que sólo criticaba por criticar. Puede ser que alguna lectura vea eso, pero no era mi intención. De entre mis palabras se podí­a leer que votos negativos como el autobombo no tienen demasiada utilidad; es decir, en mi opinión si una noticia no es del agrado de alguien, o hace publicidad de su blog, no se chuza/menea y punto, pues el autobombo es algo «peligroso» digamos. Si no sale a portada mejor que sea porque a la gente no le interesa y no porque hay a ciertas personas a las que no les interesa. Por ello, viendo que hay gente que no sabe leer entre lí­neas, me gustarí­a que eliminasen el autobombo de Chuza!. Y quien quiera ver mi opinión ya la tiene ahí­. Espero que con estas palabras termine la polémica, es un simple posicionamiento como usuario del propio servicio…

Despois da anterior entrada de casualidade vin que saiu a portada en Chuza! e, como preví­a suscitou comentarios.
En xeral se me criticaba que non aportase unha solución ao sistema, que sóio criticaba por criticar. Pode ser que algunha lectura vexa iso, mais non era miña intención. De entre miñas palabras se podí­a ler que votos negativos como o autobombo non teñen demasiada utilidade; é dicir, na miña opinión se unha nova non é do agrado de alguén, ou fai publicidade do seu blogue, non se chuza/menea e punto, pois o autobombo é algo «perigoso» digamos. Se non sae a portada mellor que sexa porque á xente non lle interesa e non porque hai a certas persoas ás que non lles interesa. Por ilo, vendo que hai xente que non sabe ler entre lí­neas, gostarí­a que eliminasen o autobombo de Chuza!. E quen queira ver miña opinión xa a ten aí­. Agardo que con estas verbas remate a polémica, é un simple posicionamiento como usuario do propio servizo…