Casi como en Groenlandia

Si todaví­a no se lo he comentado a alguien, la charla de ayer ha ido bastante bien, al menos con eso me quedo. Por lo menos ha sido productiva, ya se pueden ver nuevos blogs surgidos a raí­z de mi charla de ayer, así­ que creo que he contribuí­do con mi granito de arena a que crezca la blogsfera.

Por lo demás el Jueves por la noche ya toca volver a Pontevedra, y ya Navidad…llevo tan liado desde Noviembre que creo que es ahora (aún, si en los supermercados ya tení­an turrón en Octubre) cuando me empiezo a dar cuenta de que vaya, que Nochebuena está ya ahí­ al lado.

Mañana último dí­a de clase (sí­, en Salamanca exprimen hasta el final) y será turno de hacer la maleta y volver a casa, dejando atrás este frí­o horrible que hace en Salamanca… esta mañana han caí­do unos pocos copos de nieve, y hoy Salamanca parecí­a Groenlandia…

Se todaví­a non o tiven comentado a alguén, a charla de onte foi bastante ben, ao menos con iso me quedo. Polo menos foi productiva, xa se poden ver novos blogues surxidos a raí­z de miña charla de onte, así­ que creo que contribuí­n co meu granito de area a que medre a blogsfera.

Polo demáis o Xoves pola noite xa toca voltar a Pontevedra, e xa Nadal…levo tan liado desde Novembro que creo que é agora (aí­nda, se nos supermercados xa tiñan turrón en Outubro) cando me comezo a dar conta de que vaia, que Noiteboa está xa aí­ ao carón.

Mañá derradeiro dí­a de clase (sí­, en Salamanca exprimen ata o final) e será turno de facer a maleta e voltar a casa, deixando atrás este frí­o horrí­bel que fai en Salamanca… esta mañá caí­ron uns poucos copos de neve, e hoxe Salamanca semellaba Groenlandia…