En la blogosfera hay modas: que si usar Google Adsense, que si los botones de suscripción, que si mostrar las fotos de Flickr, o esta última, la de las entradas patrocinadas.
Lo he visto en algún que otro blog (el último el de Manuls, que quiere probarlo), y bueno, más por curiosidad (bueno, y el dinero, pero tampoco espero ganar demasiado con esta herramienta) que por otra cosa, hoy comienzo a probar el servicio ReviewMe.
ReviewMe es un sistema que consiste en escribir sobre algo que te digan y recibir dinero por ello. Ellos califican tu blog según las entradas y los enlaces que tenga y ponen un precio al análisis de lo que sea. Así, sólo por escribir unas 200 palabras de lo que te dicen, independientemente de cómo lo hagas, recibirás una compensacion económica.
En breve comenzarán a salir en la red mis entradas en un blog de WeblogsSL por el que recibo también remuneración económica, y bueno, contar además con la publicidad de Netfilia que tiene este blog (aunque sinceramente es lo que menos da de las tres fuentes), pero bueno, esto es mi blog personal y por ende, como me dijo hace tiempo Nacho Escolar : El tener un blog personal significa que puedes hacer con él lo que quieras, literalmente. Que así sea.
Na blogosfera hai modas: que se usar Google Adsense, que se os botóns de suscrición, que se mostrar as fotos de Flickr, ou esta derradeira, a das entradas patrocinadas.
O vin nalgún que outro blogue (o derradeiro o de Manuls, que quere probalo), e ben, máis por curiosidade (ben, e o diñeiro, pero tampouco agardo gañar demasiado con esta ferramenta) que por outra cousa, hoxe comezo a probar o servizo ReviewMe.
ReviewMe é un sistema que consiste en escribir sobre algo que te digan e recibir diñeiro por elo. Eles califican teu blogue según as entradas e as ligazóns que teña e poñen un prezo ao análisis do que sexa. Así, só por escribir unhas 200 palabras do que te din, independientemente de cómo o fagas, recibirás unha compensacion económica.
En breve comezarán a saír na rede miñas entradas nun blogue de WeblogsSL polo que recibo tamén remuneración económica, e ben, contar ademáis coa publicidade de Netfilia que ten este blogue (aínda que sinceramente é o que menos da das tres fontes), pero ben, esto é meu blogue persoal e por ende, como me dixo fai tempo Nacho Escolar : O ter un blogue persoal significa que podes facer con el o que queiras, literalmente. Que así sexa.